| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Dolly
Ble Medlem: 29 Mar 2007 Innlegg: 35
|
Skrevet: Man Okt 27, 2008 12:39 am Tittel: PRØV DU Å (??????) |
|
|
| Ka ** e d vi ska prøv da? Dåliast slagord æ ha hørrt altså. Kan vi itt få ett som e litt ber da? Synes slagordet e defensivt å trægt æ, enn om vi ha hatt nåkka som va litt mer energisk. Ei bedrift i Hemne har et uttrøkk på bilan sin der d står: Klart vi kan! (Belsvik Elektro) - krutegodt slagord. Nåkka i den gata ha vårre mer optimistisk synes æ. Synd d va opptatt, men nåkka likar enn PRØV DU Å må d da grei å host opp. Prøv kårr da? Narkotika, alkohol, trøgd, hærverk, råning, bråk, slåssing, rasisme etc ... Ja, enda sterkar teng som æ helst itt vil nevn her, men som mang forbett Hemne me. Nei, kom me nåkka mer optimistisk å energisk enn ta tafatte slagorde vi ha fått. |
|
| Til Toppen |
|
 |
qui_1
Ble Medlem: 12 Apr 2007 Innlegg: 10
|
Skrevet: Man Okt 27, 2008 3:51 pm Tittel: Æ |
|
|
konja itj ha vorre mer eni... Ka e d liksom vi ska prøv? Kunstgressbanen i ånesøyan?? Ja, denj kanj dæm prøv denj som e intr. i fotball.. mens vi anjeran må prøv sjøl ( ?? ) å finj på nå kvar hælg....
Hemne står i et vældi dåli lys akkorat no, å d tyttje æ at kommun ha skolja prøvd å motbevist no... passe bra å jær d no tru æ... Så itj alj anjer kommunan å befolkninga tru vi helj på å bli gal mens vi bli utrydda...... |
|
| Til Toppen |
|
 |
Epleguten
Ble Medlem: 09 Jul 2007 Innlegg: 7
|
Skrevet: Tir Okt 28, 2008 12:32 pm Tittel: |
|
|
| Hehe, flink å kritisere, men å hoste opp noe selv? Nei, det...... Hehe, patetisk. |
|
| Til Toppen |
|
 |
qui_1
Ble Medlem: 12 Apr 2007 Innlegg: 10
|
Skrevet: Tir Okt 28, 2008 7:56 pm Tittel: har prøva.... |
|
|
Har prøva litt tå kvart.. men d e itj akkorat my manj får t når manj itj har kommun me sæ da epleguttn?  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Epleguten
Ble Medlem: 09 Jul 2007 Innlegg: 7
|
Skrevet: Tir Okt 28, 2008 11:53 pm Tittel: |
|
|
| Kom igjen da, du kan vel poste dem her, så kan vi hjelpe deg i kampen med kommuna? |
|
| Til Toppen |
|
 |
Solstråle
Ble Medlem: 30 Mar 2007 Innlegg: 18
|
Skrevet: Tor Okt 30, 2008 3:15 pm Tittel: Ja, prøv! |
|
|
Enig med Epleguten! Lanser et alternativ til "Prøv du å" Vi må snu det negative til noe positivt! ! Hemne - Trøndelags hvite perle Så det så....  _________________ Glasset mitt er halvfullt, ikke halvtomt...
---------------------------------------------- |
|
| Til Toppen |
|
 |
Dolly
Ble Medlem: 29 Mar 2007 Innlegg: 35
|
Skrevet: Man Nov 03, 2008 9:30 am Tittel: Vi viser at vi vil |
|
|
| Dette forumet kan være stedet vi legger inn forslagene til mer positive slagord for Hemne. Imagen til Hemne er blitt veldig negativ, men om vi stenger alt det negative ut av hodet og tenker bare på det positive vi har i bygda kunne det kanskje komme dettende noe offensivt og optimistisk. Vi har mer enn fotball og asylmottak i bygda, det vet vi godt. Trøndelags hvite perle? Ja, hvorfor ikke. Det sier kanskje ikke så mye om tiltakslysten og optimismen, men det er et gammelt uttrykk med opprinnelse i en reklamebrosjyre for Gjestehuset Prinsen som i dag er Hemne hotell. Det vi ønsker oss er en levende bygd der det myldrer av aktivitet. En bygd der folk trives, har sikre jobber og gode skoler for barna. Jeg tillater meg å prøve noen forslag: ”ALLSIDIGE HEMNE – HER TRIVES VI” eller ”HEMNE – BYGDA SOM HAR ALT” eller ”HEMNE - BYGDA FOR MEG” eller ”HEMNE – BYGDA MED MANGFOLD”. Dette er bare raske forslag, men jeg er sikker på at noen har noe mye bedre å komme med. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Solstråle
Ble Medlem: 30 Mar 2007 Innlegg: 18
|
Skrevet: Tir Nov 04, 2008 11:46 pm Tittel: Konstruktiv debatt |
|
|
Bra Dolly! Nå fikk vi snudd debatten til noe konstruktivt her Jeg er overbevist om at de de fleste hemnværinger har gode forslag til slagord, men det blir kanskje vanskelig å få politikerne til å omgjøre et vedtak... Men vi kan jo alltids prøve Kanskje er det nok i en kommune som oppfordrer til akkurat det  _________________ Glasset mitt er halvfullt, ikke halvtomt...
---------------------------------------------- |
|
| Til Toppen |
|
 |
|