| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Espen
Ble Medlem: 02 Mai 2007 Innlegg: 4
|
Skrevet: Ons Mai 02, 2007 5:31 pm Tittel: UngdomsTelt på øra |
|
|
Det er tidligere blitt tatt opp om å sette opp et telt på øra, hvor ungdommen kunne samles til enhver tid, også med matservering utvalgte dager.
Denne planen ble nedstemt i kommunehuset. (ikke uventet..)
Melding til Søvesten: Få denne saken til å bli tatt opp igjen.
Hvordan kan det være mulig at slikt blir nedstemt?  _________________ Fjelljgeita |
|
| Til Toppen |
|
 |
qui_1
Ble Medlem: 12 Apr 2007 Innlegg: 10
|
Skrevet: Tor Mai 03, 2007 7:12 am Tittel: hm.. |
|
|
Tror jeg kan svare deg på det..
Da jeg leste dette, ble jeg ganske lattermild.. hvorfor? jo...
Det sto så at ungdom kunne få et telt i øra sentrum såm de kunne oppholde seg i, men alkohol var strengt forbudt.. DER er problemet.. ingen har da kommet til å vært edrue under der i helgen.. Å dette tror jeg HELE Hemnes befolkning skjønte.. idioti spør du meg.. ja, får all del jeg har kommet til å ringt mine venner å sagt : "hei! skal vi møtes under teltet får en prat? " haha... nei, dette er bra det ikke vart noe av spør du meg.... |
|
| Til Toppen |
|
 |
Espen
Ble Medlem: 02 Mai 2007 Innlegg: 4
|
Skrevet: Fre Mai 04, 2007 7:48 am Tittel: |
|
|
Finnes regler mot offentlig drikking, dersom noen setter ivei og drikker så brytes loven.
Får vel bare fortsette å være sosial på Windows live messenger da. _________________ Fjelljgeita |
|
| Til Toppen |
|
 |
Jonne

Ble Medlem: 29 Mar 2007 Innlegg: 10 Bosted: Västervik, Sverige
|
Skrevet: Fre Mai 04, 2007 9:19 am Tittel: |
|
|
| Espen skrev: | Finnes regler mot offentlig drikking, dersom noen setter ivei og drikker så brytes loven.
Får vel bare fortsette å være sosial på Windows live messenger da. |
Ja, den reglen er jo respektert
Jeg tror hellre att meieriet som ungdoms/kulturhus er en strålende og bedre idé. Problemet er vel å få Gunnar "See you in court!" Hynne og hans politikervenner å forstå det også. _________________ - Viam inveniam aut faciam - |
|
| Til Toppen |
|
 |
qui_1
Ble Medlem: 12 Apr 2007 Innlegg: 10
|
Skrevet: Fre Mai 04, 2007 9:38 am Tittel: ja, men... |
|
|
Hm.. men Espen.. regler er til for å brytes ^^ Ingen respekterer denne regelen.. det vet vel du også.. alle går rundt med en flaske hvis de skal ute.. Selvfølgelig er ikke kommunen dom! de skjønner jo hvordan dette ville ha endt.. Håper politiet har annet å gjøre en å stå å passe på et telt.. |
|
| Til Toppen |
|
 |
StoreHviteFar
Ble Medlem: 08 Mai 2007 Innlegg: 2
|
Skrevet: Lør Mai 12, 2007 10:59 pm Tittel: Hemne Undomslag |
|
|
Hva med å melde seg inn i Hemne Undomslag og få et helt hus med godt utstyr til disposisjon for ulike aktiviteter. En kjøretur på 10 min er vanligvis ikke noe problem i vårt motoriserte samfunn. _________________ Løp og kjøp! Den som har flest og fineste ting når han dør har vunnet! |
|
| Til Toppen |
|
 |
|